Onze aanpak
Gedaan met facility frustraties!
Zo gaat het in z’n werk…
Een facility frustratie? Maak een ticketje aan!
Je omschrijft je facility struggle aan ons via een eenvoudig online ticketingsysteem.
Van de koffiemachine aanvullen tot putjes herstellen op jullie parking.
You name it, we’re on it! Zo kan je nadien met een gerust hart je terug focussen op je core business.
De coördinatie?
Zo gefixt!
Nadat je een ticket hebt aangemaakt, laten we onze facility skills erop los!
We speuren naar de oorzaak van een lastig probleem, schakelen gespecialiseerde partner(s) in én regelen een geschikte oplossing in een mum van tijd.
Een herstellingske? Ons interventieteam staat paraat!
Is je vraag wat complexer dan simpelweg een betrouwbare ruitenwasser regelen, een verhuisfirma optrommelen, of de snoeier briefen?
Dan sturen we een interventie-specialist ter plekke om bijvoorbeeld bepaalde apparatuur te herstellen of te vervangen, een technische keuring uit te voeren, etc.
Sounds good!
Facility management 2.0?
Dat pak je best proactief aan! Brandjes blussen is goed, maar brandjes vermijden is beter. Wanneer je kiest voor het REFLX FULL – abonnement komen wij 2 keer per maand op controlebezoek.
Keuringen opvolgen?
Yes, please! Wist je dat jullie noodverlichting jaarlijks gecontroleerd moet worden? Hefwerktuigen om de 3 maanden? Brandblusinstallaties om de 6 maanden? Een alarmsysteem elk jaar? Etc.
Formules
Kies de formule die het beste bij jullie past!