FAQ

Graag even overleggen?


Welke facility diensten bieden jullie (NIET) aan?

Je kan ons inschakelen voor…

  • Onderhoud van gebouwen, tereinen en technische installaties.
  • Opvolgen verkoopsautomaten.
  • Opvolgen van wettelijk verplichte keuringen voor technische installaties.
  • Coördinatie van schoonmaak en onderhoud van ruimtes.
  • Ondersteuning bij uitbreidingen, verhuizingen, herinrichtingen, …
  • Periodieke inspectie van gebouwen/installaties om problemen vroegtijdig te signaleren.
  • Adviseren van investeringsbeslissingen (zonnepanelen, renovaties, …).
  • 24/7 noodondersteuning (bv. stroomuitval, wateroverlast, brand, …).
  • Etc. 

Twijfels je of je facility frustratie in bovenstaand lijstje past? Vragen staat vrij! We doen steeds ons best om een oplossing te voorzien.

Je kan ons NIET inschakelen voor…

  • ICT problemen.
  • Telefonie.

Wat is het verschil tussen een ticket en een interventie?

Wanneer je onze hulp inschakelt, wordt er een ticket aangemaakt in ons online systeem. Dit zorgt ervoor dat we in actie schieten voor jou! We coördineren je facility-issue van A tot Z. Deze kostprijs zit vervat in je abonnementsprijs. 

Afhankelijk van je specifieke probleem, zal er hier ook een interventiefee bijkomen. Dit is bijvoorbeeld de kostprijs van de kuisploeg, de materiaalkosten en werkuren van de elektricien die ter plekke kwam, etc. 

De interventiefee hangt dus af van je specifieke vraag. Maar bij grotere kosten trekken we uiteraard steeds altijd even aan je mouw zodat je niet voor verrassingen komt te staan!  

Kan ik extra tickets aankopen?

Ja hoor! Dat kan zeker. De kostprijs per extra ticket varieert wel per abonnement:

  • Voor het FIX-abonnement: 25 euro per extra ticket.
  • Voor het PLUS-abonnement: 20 euro per extra ticket.

Wat als we al werken met een heel aantal externe partners?

Indien je tevreden bent van de partners waar je momenteel al mee samenwerkt (bv. elektricien, schilder, kuisploeg, …) , hoef je zeker geen afscheid te nemen van hen! Bezorg ons simpelweg hun contactgegevens bij je aanvraag. Wij nemen als SPOC de coördinatie dan op ons en zorgen ervoor dat deze favoriete partners jullie snel uit de nood komen helpen.

Hoe snel lossen jullie een probleem op voor ons?

Voor spoedinterventies komt er sowieso iemand langs binnen de 4 uur, los van het abonnement dat je genomen hebt. Denk hierbij aan kritieke situaties zoals stroomuitval, waterlekken, …

Voor minder dringende problemen zoals kapotte verlichting, defecte thermostaten, … voorzien we een oplossing:

  • Binnen de 48 uur bij een PLUS- of FULL- abonnement.
  • Binnnen de 5 dagen bij een FIX-abonnement.

Uiteraard kan het ook zijn dat we in onderling overleg beslissen om bepaalde niet-urgente tickets te groeperen voor een later moment. Zo is het bijvoorbeeld kostenefficiënter om een elektricien meerdere problemen in één interventie te laten oplossen. 

Zijn jullie enkel online bereikbaar? Wat als we willen bellen?

Je kan ons op verschillende manieren bereiken: via mail, Whatsapp, telefoon, … Het online ticketsysteem is gewoon de meest handige manier voor ons, omdat we dan onmiddellijk een overzicht krijgen van de issue waar jullie op vastlopen en hulp kunnen sturen. Maar wees gerust, we zijn een heel menselijk bureau en verstoppen ons niet achter chatbots. ;-)

Zijn er nog extra opstartkosten?

Nee, het enige waar je wél rekening mee moet houden (bij het PLUS- en FULL-abonnement), is dat we een inventaris en grondplan nodig hebben van jullie gebouw(en) en terrein(en). Hierin staat een helder overzicht van het aantal brandblusapparaten, onderhoudsgereedschap, elektronische apparatuur, liften, airco, etc.

Indien jullie dit niet hebben, kunnen wij dit zelf opmaken. Afhankelijk van de grootte van jullie organisatie, schommelt de prijs hiervoor tussen de 750 – 1250 euro, excl. BTW.

Krijg ik vooraf een inschatting van de interventiekosten?

Dat is praktisch helaas niet mogelijk. Wat we wél steeds doen, is bij grotere kosten werken met aparte offertes. Daarnaast kunnen we ook een maximum budget per kwartaal afspreken en trekken we aan je mouw indien je hier dreigt over te gaan.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x